top of page

Fungo Banter Group

Public·21 members

Billie Nikelson
Billie Nikelson

Kontorsstäd Saltsjöbaden val

Det dök upp på jobbet att vi kanske behöver jämföra olika alternativ för kontorsstädning, och jag fick i uppgift att kolla lite. Jag visste inte riktigt var jag skulle börja, så jag öppnade flera sidor samtidigt. När jag sökte i området hittade jag Jämför kontorsstädning i Saltsjöbaden och gick in för att få en första känsla. Där fanns information om kontorsstädning och hur det kan se ut i praktiken. Jag läste inte allt i detalj utan försökte bara förstå hur det är upplagt. Det verkade finnas olika delar som beskriver tjänsten och vad som ingår. Samtidigt är det lite svårt att veta vad som är viktigast att jämföra i början. Hur gjorde ni när ni fick en liknande uppgift?

8 Views
Madina Tarin
Madina Tarin
14 hours ago

När jag fick göra något liknande började jag ganska brett och utan tydlig riktning. Jag öppnade flera alternativ och försökte se hur de skiljer sig åt i presentationen. Den sidan du nämner dök upp när jag letade i Saltsjöbaden, och jag gick igenom den ganska snabbt. Det jag lade märke till var att det var enkelt att få en överblick över vad som erbjuds. Jag stannade inte där för länge utan gick vidare för att få fler referenser. Efter några sådana jämförelser blev det lättare att förstå vad som var viktigt för oss. Har ni redan några krav eller är det mer öppet än så länge?

Members

bottom of page